Agencja PR i dobry wizerunek firmy

Wizerunek firmy ma ogromne znaczenie. Dlaczego? Jeśli marka pozytywnie się ludziom kojarzy, to wtedy chętniej kupują jej produkty lub korzystają z jej usług. Dlatego właśnie niektórzy przedsiębiorcy zatrudniają agencje public relations, aby kształtowały dobry wizerunek ich biznesu. Osoby z agencji znają się na rzeczy, a więc warto powierzyć to zadanie właśnie im.

Agencja PR zwiększyła nasze zyski

agencje PRJa sama jestem przedsiębiorcą. Założyłam moją firmę w czasach, kiedy nie było tak dużej konkurencji. Wtedy więc również wizerunek nie miał aż tak dużego znaczenia. Każda firma z mojej branży miała dość klientów, aby na siebie zarobić i mieć całkiem pokaźne zyski. Teraz sytuacja rynkowa jest inna i również moi konkurenci postanowili zatrudnić agencje PR. Wiedziałam, że to dobry krok, bo kto inny zna się na wizerunku tak, jak oni? Oczywiście, pozostał jeszcze wybór konkretnej firmy, która zajmie się promowaniem mojego przedsiębiorstwa jako tego przyjaznego klientom i środowisku. W końcu zdecydowałam się na agencję, która wzbudziła moje zaufanie za sprawą bogatego doświadczenia. Potrafili radzić sobie nawet w wyjątkowo ciężkich kryzysach wizerunkowych i sprawiali, że udawało się odratować markę. Sama dobrze pamiętałam jedną z takich akcji i wzbudzili wtedy mój podziw. Rozpoczęliśmy współpracę i byłam bardzo zadowolona z jej efektów. Nie przyszły one co prawda od razu i wiedziałam o tym, że tak będzie. Po kilku miesiącach jednak zaczęłam obserwować stały wzrost zysków naszej firmy jako całości oraz jednej z naszych kluczowych marek produktów.

Dziś agencja PR zajmuje się dla mnie wyłącznie bieżącą kontrolą tego, co się o nas mówi. Szybko interweniują w razie potrzeby. Poza tym nieraz doradzają nam jakieś rozwiązania, które mogą jeszcze poprawić wewnętrzny PR, czyli to, jak pracownicy wypowiadają się o firmie, w której są zatrudnieni. Polecam agencję tym, którzy chcieliby coś poprawić w kwestii wizerunkowej.