Jakie mogą być torby reklamowe?

Torby reklamowe to bardzo popularna metoda podnoszenia rozpoznawalności marki. Ich cena nie jest wysoka, na torbie można umieścić nie tylko logo i nazwę firmy, ale cały ,,baner” reklamowy, czy informacje o produkcie. Torby występują w trzech podstawowych rodzajach, w podziale ze względu na użyte tworzywo.

Torby papierowe, foliowe i bawełniane

reklamowe torby papieroweNajczęściej spotykane w sklepach są torby foliowe. Są lekkie, wodoodporne, tanie, mogą być półprzeźroczyste, jak i matowe, cieńsze i grubsze. Dostępne są w wielu wymiarach, jednak ich wadą jest to, że mają niekorzystny wpływ na środowisko. Nawet te biodegradowalne długo się rozkładają. Drugi rodzaj to torby bawełniane. Mają kształt kwadratu, z długimi ,,uszami”, są wielorazowe, można je prać w pralce, są trwałe. Jednak są najdroższe z dostępnych. Trzecia opcja to reklamowe torby papierowe. Papier jest materiałem ekologicznym. Torby występują w wersji białej, jak i brązowo-szarawej. To torby pochodzące z surowca z recyklingu. Wyglądają może mniej okazale czy mniej estetycznie, ale posiadają te same właściwości. Torby wbrew pozorom są wytrzymałe, mogą także mieć ,,uszy”, choć popularniejsze są te bez uchwytów. Torba papierowa jest korzystna pod względem ceny, a dodatkowo można na niej umieścić nadruk. Opcja ekologiczna jest mile widziana przez coraz większą rzesze konsumentów. Dlatego też firma może wiele zyskać na wdrażaniu przyjaznych dla środowiska rozwiązań. Dodatkowo nie wiąże się to z obciążeniem finansowym, bo to tak samo korzystna opcja jak zakup toreb foliowych.

Zdecydowanie torby papierowe w wersji reklamowej to doskonałe rozwiązanie dla każdej firmy. Przy zamówieniu dużej ilości sztuk nie zapłaci się wiele, a zarówno sprzedawca, jak i konsument będą zadowoleni z wybranego rozwiązania.