Wynajęcie domków w bieszczadzkich górach

Specjaliści od informacji

29 czerwca 2020 Turystyka 0

Zbliżały się wakacje oraz mój długo wyczekiwany urlop. Już kilka miesięcy wcześniej, razem z najbliższymi przyjaciółmi zaplanowałam wspaniałą wycieczkę w najodleglejsze zakątki naszego kraju. Cieszyliśmy się na tę podróż, bo wszyscy byliśmy bardzo ciekawi nowych przygód oraz cudownych widoków.

Wspaniałe Bieszczady i wypoczynek w wynajętych domkach

domki w bieszczadachGóry przywitały nas piękną pogodą oraz cudownymi widokiem. Po przyjeździe na miejsce, okazało się, że nasze wynajęte domki w Bieszczadach są wspaniale wyposażone i świetnie wtapiają się w oryginalną architekturę tego niezwykłego miejsca. Byliśmy bardzo zadowoleni z wyboru miejsca noclegowego i cieszyliśmy się z tego wolnego czasu. Całe dnie spędzaliśmy na różnych szlakach, zwiedzając urokliwe miejsca, tajemnicze świątynie oraz cudowne potoki oraz zabytki tego wspaniałego regionu. Wieczorami wracaliśmy do naszych domków i wspólnie do późnych godzin nocnych spędzaliśmy czas. Domki były wyposażone we wszystkie potrzebne przedmioty, posiadały proste, ale funkcjonalne pomieszczenie socjalne, kuchnię oraz łazienki. We wnętrzach było przytulnie i ciepło, a właściciele ośrodka, w którym się zatrzymaliśmy byli bardzo uczynni i sympatyczni. W Bieszczadach spędziliśmy cudowne dwa tygodnie, podczas których nie mieliśmy żadnych problemów z obsługą, a pani, która zajmowała się sprzątaniem domków zawsze z chęcią i uwagą opowiadała nam lokalne przypowieści i kierowała nas w urokliwe miejsca. Ostatniej nocy, urządziliśmy w naszych domkach małą imprezę, podczas której śpiewaliśmy romantyczne piosenki, a obok domków paliło się ognisko, na którym przygotowaliśmy lokalne przysmaki. Po wycieczce, zgodnie stwierdziliśmy, że był to bardzo udany pobyt, a odpoczynek w domkach okazał się być bardzo dobrym pomysłem.

Bardzo lubię spędzać czas w odległych miejscach naszego kraju. Ostatnie wakacje spędziłam w naprawdę pięknym miejscu, a noclegi, w których się zatrzymaliśmy zaoferowały nam wszelkie możliwe udogodnienia. Cieszyłam się, że wybrałam to miejsce na urlop, bo dzięki sprawnej obsłudze oraz pięknym widokom, zregenerowałam siły i wspaniale odpoczęłam.